Välja vad jag vill

Tisdag idag och halloween närmar sig, hehe. Jobbet ringde även idag, aspudden ville ha mig igen, men tyvärr så ska jag ju borra klot och ta hand om nya på bowlingen idag, de gick icke. Förstår fortfarande inte varför de ringer mig och pms om jobb just nu? Anledningen att vi fick/får sparken är att de har så lite jobb. Vad satan gör resten som fortfarande JOBBAR hos dom?!:P

Idag ska jag vara i bowlinghallen ungefär hela dagen, jag känner mig som en i hellas...att jag inte har något liv:p Men idag ska jag iaf få välja vilket klot jag vill och få de uppborrat, de är min lön från när jag jobbade. Hoppas jag får ett som är kanon, illa att jag inte vet vad jag ska ha, men färgglatt ska det iaf vara!

Efter uppborrningen ska jag hem och käka snabbt och sedan till hallen igen eftersom vi har prova på bowling för ungdomar! Får se om jag stannar på min egna träningen efter den....annars kan jag ju lika gärna blir en i hellas. Lever mitt liv i en bowlinghall mellan 13-20! Skulle inte tror de:p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0