Att vara inhyrd

Andra dagen på jobbet bestod av städning. Kul! De ger oss inhyrde de tråkiga jobbet och har sedan maga att gnälla på att vi jobbar sakta! Man hinner inte så mycket på 4 timmar, speciellt när vi måste ta deras raster! Usch, otacksamma människor!
Vi har iaf plockat av hyllor, torkat av (jävligt mycket damm!!!) och sedan in med alla saker igen + att torka av dom, ingenting man gör sådär, speciellt inte när man håller på med glassflaskor...eller de kanske är bättre att hälften ligger på golvet!
Bättre dag imorgon hoppas jag=) Frågan är bara hur mycket jag kommer orka, inte kul när klockan ringer 04.45! Beundran till alla er hantverkare!

Nu ska jag försöka slappna av, kanske sova lite, ikväll blir det träning! Hoppas jag orkar...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0