Dagen efter

Det positiva med gårdagen var allt ompysslande. Att få bli sminkad och styalad, kände mig verkligen som en prinsessa då, superkul. Men inte lika kul när jag kommer hem och inser efter en lång dag i förnekelse hur jag se ut ihåret. Mot badkaret och mycket balsam. Ska försöka få in mobilbilderna så får ni se på eran underbara nya Tessan.

Hoppas bara inte jobbet ratar mig nu p.g.a hårfärgen, ska ju trots allt sitta i kassan hela dagen idag på ica..inne i stan! Med ett glatt hurmör och självförtroendet på topp...not...kommer detta gå galant!

Det är äntligen helg! Najs med sovmorgon! Äntligen lite tid för mig och min älskling att njuta. Vart två hektiska dagar nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0