Det börjar ljusna nu!

Riktigt lesden var jag när jag vakna imorse, inget jobb idag heller och inte blev det bättre när det första som händer när jag slår på datorn är Marcus som undrar och chefen ringt mig också ang ett fyra veckors jobb! Blev så arg att han får erbjudande som ligger hemma med pencilin och inte jag.
Men han fick mig då att ringa chefen och fråga varför jag inte fått något jobb på senaste tiden. och tydligen håller de på med varssel och min chef slutar jobba idag, men blev ändå inbokad på samma fyra veckors jobb så det känns bra=)
Jag måste verkligen bli modigare och våga!
Så jag jobbar varannan vecka tidigt och varannan vecka sent! Alltså 07-11.30 och 16-20.30. Tycker om fasta tider!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0