Hårmodell för Matrix

igår blev det inpuls besök på stan och Matrix. Via MrJs kompis E så fick jag lite tips om att vara hårmodell. Vilket jag tyckte lät kul och spännande.
Ringde upp dom och de ville ha in mig på en gång. Så vid 8 igår kväll åkte jag mot stan, som tur fick jag syrran som sällskap och chufför=) När vi väl kom dit fick vi vänta i två timmar, kändes skit eftersom vi stressa dit... Sen var det dags för mig och omg säger jag bara. Just nu känner jag mig som en förortskärring i USA. Jag har lila och grått hår!
De började med att bleka mitt hår, sedan i med blåbärochmjölk färg i hårbotten och ännu en blekning i topparna för att få bort det gula.
Jag kommer säkert att se asgrym ut ikväll när det är visnig. Kommer ha världens största hår med en mega tira full med döskallar i håret. Och inte nog med de så ska jag gå in först! Jaa detta känns ju toppen:P Hhaha, jag hoppas på det bästa.

Känns bara tråkigt med mitt hår. Men blåbärs färgen ska försvinna med ett antal tvättar och bli "blont" enligt dom och engligt mig grått, de är ju den färgen jag har nu! Syrran påstår att jag har askblond, ni får ju välja själva när ni ser mig;)
Men vi får se hur de blir efter ett antal tvättar:P Kommer ju behöva tvätta de minst tre gången i natt bara när jag kommer hem, mitt hår kommer ju vara fullt med hårspray och tupering. Ska försöka fota med mobilen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0