Hatar denna dag i veckan

Finns inte så mycket värre dag på veckan! Måndagn går bra, då går jag upp för att, tisdag är jag basjtrött från gårdagen..har ju träning på kvällen t.o.m, onsdagen lika seg...men lättare eftersom jag inte har någon träning, torsdag går bra..positivt tänkande att det snart är helg och jag har nu blivit van att gå upp innan resten av svenska folket:P, fredag är lyckans dag..trött är man men van och de går lätt med tanken att om 5 timmar är min dag slut och jag kan ta helg. men tisdagar hatar jag!

Sovit sen jag kom hem idag, väntade på min älskling som vanligt och nu ligger vi sängen efter att ätit lite ben&jerrys och ska strax göra oss i odrning för träningen. Har jag världens bästa pojkvän eller ej? Han följer mig överallt så jag slipper gå hem själv på kvällen=)

Älskar att ha en bärbar dator, kan sitta precis vart jag vill=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0