Infekterat finger!

Mitt nya liv. Jag och mitt finger, den som är infekterat! Den fyller upp mitt liv med sin röda färg och det härliga dunkandet. Varet på morgonen och den konstanta smärtan gör att jag gillar den ännumera! Den följer mig överallt och den glömmer inte bort att påminna mig om att den finns och fortfarande finns kvar och vägrar att lämna mig. Kärleken är helt oförklarig!

Men sanningen är att jag hatar den! Usch! Jag har för mig att när ett infekterat finger väller ur var ska de försvinna, men nej, denna gång är det annorlunda. Fingret måste älska mig. Vägrar att lämna min sida, följt mig nu varje dag på jobbet, inte så kul när varje dag består av upp-plock av varor. Min vardag är fulländad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0