Ledig dag

Efter jobbet ärjag verkligen helt död. Superskönt att inte ha någonting att göra nu ikväll. Ingen träningen, ingenting. Nu ska jag njuta:p Ligger redan i sängen med laptopen på magen och TVn på, kan det bli mycket bättre? Jo..just åt precis den överblivna pizzan från igår! Nu väntar jag bara på att min älslking ska komma hem! Sedan är kvällen fullbordad!

Efter jobbet gick jag även på en snabb intervjua på ett lekland i skärholmen. De ville verkligen anställa mig direkt=) Men de kunde bara erbjuda deltid just nu och de har jag ju redan och timlönen var mycket sämre. Men efter nyår ska de anställa två på heltid och hon tyckte jag passa perfekt eftersom man kommer ha "lektioner/kurser" med typ gympa eller dans och jag är ju redan gympatränare, så det kan ju inte bli mycket bättre=) Vi får väl se vad som händer. Vill inte ha deltid utan är nu ute efter heltid, med hyfsad lön, minst 100:-/timmen, girigt? Nej, tjänar mer än de just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0