Ledig igen=)

Gårdagen var helt okej. Hände inte så mycket eftersom vi inte kunde följa med ut och ändå var vi hemma halv 12! Lika bra det.

Idag är jag ledig igen skönt, har tagit ett välbehövt bad och känner mig superren:p haha, skönt var det iaf. Ikväll är det dags för träning, min första friståendeträning med den nya gruppen, det ska bli kul att se hur duktiga tjejerna är. Det är en stor skillnad på gruppen jag har nu och den jag hade. Det är 25 tjejer mellan 8 och 10 år, jämfört med 15 tjejer i åldern 9 och 12 år. Även kunsakpsnivån är lägre nu, känns både bra och dåligt. Kul att träna svårare saker men även roligt att få påverka tjejerna ibörjan som sedan kommer leda till perfekta övningar:p
Annars sblir det abra mys ikväll med min älskling! Super=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0