Årets första studentskiva

Yes! Nu är det dags! Ikväll vankas det för årets första studentskiva! Tema jungel! Ingen har väl gissat vad jag ska vara, så får väl avslöja de (inte för att ni bryr er ett skit:P) men iaf.
Jag sa ju som sagt att jag ska dra de ett steg längre, kommer vara helt rosa och även kommer fungera på temat film som är nästa studentskiva!

Jag ska vara ROSA PANTERN :D haha

De trodde ni inte va? Så helt rosa kommer jag att vara. Hade ju kvar den rosa kläningen från förra årets studentskivor, så riktig budget blir det nu när man inge jobb kvar, och outfiten fungerar ju även till nästa skiva. Bara investerat i rosa strumpbyxor och rosa hårfärg! Bilder kommer förmodligen inom kort!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0