Borta!

Idag har jag en supermysig dag på stan med J. Satt i timmar och luncha och snacka en massa skit. Sånt kan verkligen behövs ibland. Synd bara att solen inte ville titta fram! Längtar efter den så. Sedan gick jag från medis till gumllars och möte upp min älskling! Riktigt givande dag!

Fick ett ryck när vi kom hem, rycket sattes igång när jag luncha med J..konstiga tankar kan komma till mitt huvud ibland..:P, men iaf till saken. När vi kom hem satte sig både jag och MrJ i frisör salongen. MrJ gjorde det vanliga, men jag valde att klippa bort mitt hår. Både för att få en förändring men även för att det behövdes. Allt som jag klippte bort var slitet, allt tack vare simningen och allt klo. Men nu är mitt hår fräscht och fins igen!=)

Kan inte minnas senaste jag hade kort år, kanske års. 8? ;)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Upp med bild! :D

<3

2010-04-07 @ 21:18:57
URL: http://ijosefines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0