Fixar dags

Duktig jag skulle ju ha gått upp kl 9 imorse, inte riktigt så blev det, halv 10 vaknade jag, helt ok ändå. Precis vart i duschen nu och smörjt in mig. Börja med förberedelserna för skivan ikväll!

Ska bara packa ihop här, förberedea håret och sedan dra mot J. Påvägen ska jag fixa hårfärg och alkohol. Trevligt för innan middagen:P
Mysigt att bara få vara vi tre igen, andra J kommer vid klockan tre när allt pussel börjar.
Under om J får in sina kattlinser och om jag får min mahawk, eller rättare sagt om den kommer att hålla? Kanske en fördel att jag klippte bort halva mitt hår!

Nu dags att klä på mig, och sedan tagga! Lite nervös är jag, hmm...varför de?

Kommentarer
Postat av: Jossan

Nu är lite bilder uppe från kvällen på min blogg :)



Sen måste jag bara berätta också, när jag och bettan åkte hem vid 3.30 efter skivan så började vi prata med tre göteborgare på bussen.. efter ett tag sa en av dom: "Jag låter säkert som värsta staklern nu, men jag såg dig tidigare idag, jag är nästan 100 på det!! Gick du med två till tjejer? En med rosa i mitten?"

hahaha så utstirrade blev vi iaf ;)



Grymt bra kväll!

<3<33

2010-04-25 @ 16:06:49
URL: http://ijosefine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0