Helgen!

Galen helg har det varit. Fredagen var bara starten på en lååång och jobbigt helg, inte alls som man vill att helgen ska vara!
I lördags så måste jag slagit rekord i tunnelbanne åkning. Sjukt!
  • Först mot Fruängen på morgonen
  • Tillbaka till ängbyplan för att hämta nyckeln, skulle vara vikarie på jobbet
  • Därifrån till hässelby
  • Sen mot odenplan för att käka lite och släppa av killarna
  • Sedan mot Lidingö för att jobba
  • Hem från lidingö till hässelby
  • Sedan på kvällen till stan för klass reunion
  • Och självklart sista gången, för hem var jag ju tvungen att komma också
Totalt galet var det. Jag utnyttjade verkligen pengarna jag lagt ner på SL kortet, haha!

Klassreunionen var super rolig! Jättekul att träffa alla! Hela kvällen bestod av en massa gamla härliga minnen! Njöt verkligen och hade det super!

Idag har jag jobbat och är helt slut. Inte sovit ut på hela helgen, de får jag göra imorgon istället!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0