Måndag igeen

Jaa, ny vecka igen! Nu går det fort, våren kommer, även om det är sakta men idag är det iaf vårväder! Bara att njuta!
Just nu står jag och lagar mat! Eftersom både MrJ och jag har träning till 7 ikväll och inte är hemma förrän 8 måste jag förbereda, idag på schemat står det korvstroganoff. Lätt att göra och enkelt att värma på när vi kommer hem!

Så fort jag är klar med matlagningen och gjort mig i ordning, hade jag tänkt att bege mig mot stan! Njuta av solen innan träningen och även träffa Holroyd så jag får pengarna för skivan!

Ska på två skivor i år med tema film och jungel! Förslag på vad man ska vara? Jag har mina funderingar och jungeltemat är jag nog klar med, lite långsökt, men inte faan tänker jag komma som puma, jungelgeorge eller jane som alla andra kommer att vara. En hint till alla er där ute som gissar (jag vet att ni håller på att dö om ni inte får veta vad jag ska vara:P) men de jag ska troligen vara på jungelteamat fungerar även på filmteamt! Hmmm =)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Det är okej att komma som panter om man är lite "over the top" :)

ge mig en ledtråd på vad du ska va? :D

<3

2010-04-12 @ 20:35:06
URL: http://ijosefines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0