Tömmning

Igår efter gymnastiken åkte jag hem med mamma för att hämta resten av mina saker hemma!
  • Alla mina "fin" klänningar. Student, skiva och nyårsklänningen!
  • Alla mina vin och champagne glas
  • Martineglas
  • Överkast och kuddar
  • Knivar
Så på morgonen nu har jag packat upp allt detta. Nu är verkligen flytten fullbordad! Skönt=)

Och nu taggar jag till studentskivan som är nästa torsdag! Jungeltema och har NI listat ut än vad jag ska vara? Hmm. Kommer ni ihåg ledtrådarna? Kan ge en till!

Jag kommer vara helt rosa! Hmm..vad är det jag ska vara som fungera både på jungeltema och filmtema?;)

Kommentarer
Postat av: Marianne Norberg

Hej hopp,

Skulle vara kul med lite bilder........



Skall du möjligen vara lysmask nästa torsdag?

2010-04-14 @ 10:15:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0