Äntligen...

...får jag lite tid vid datorn. Har verkligen inte funnits en sekund under hela helgen att få sätta sig ner och njuta lite:p

Kräftskiva i fredags var underbar! Och GUD vad gott det är med kräftor, verkligen! Tror säkert att jag åt 20 stycken! Mums!=)
Festen varade iaf hela dagen/kvällen/natten och för endel morgonen. Jag hoppa i säng med MrJ klockan 4 men några tappra killar festade gärnet till 8 på morgonen. Att spela el gitarr klockan 07 stoppade dom inte heller:p

Efter partajet så blev lördagen lugn för mig och min älskling! Satt hela kvällen i soffan och tittade på "Vänner"! Snart har vi gått igenom säsong 1:p

Söndagen bjöd på Riskettan, så nu är den avklarad. Inge mer kommentarer om de, och sedan började semester ångesten och söndagsångesten att komma. Själv har jag jobbat klart nu och ätit! En tupplur blir det nu iaf framför simningen=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0