Heldag imorgon

Imorgon är det jag som ska vara lekfröken/simlärare hela dagen! Plus att efter de ska jag ha en privatlektion! Snacka om att jag kommer snarka gått på kvällen! Tråkigt att just MrJ kommer hem den dagen jag kommer vara mest trött! Men en mysig middag ute när jag kommer hel blir iaf perfekt!

Så imorgon kommer jag vara borta hela dagen, bada häcken av mig och försöka underhålla två barn! 9 och 11 år! Önska mig lycka till! Ska även försöka få dem att simma utmärkt!

Nu blir det dusch och mat! Hemmagjord pyttipanna med köttrester från helgen! Kan det bli mycket bättre?;)

Kommentarer
Postat av: lucke

Hejsan, vad göres? :P

2010-08-02 @ 18:13:04
URL: http://modegrabben.blogg.se/
Postat av: Sara SB-stylist

HEEEJ ALLA!!!!



Kan ni hjälpa mig!!! Jag försöker få min DRÖMKILLE! DEDE!

Han kan inte ens ha bilder längre för tjejer är helt kära i han och stalkar honom till fotbollsmatcherna!!



Skriv i inlägget "Dede dissar Sara Bill" att han borde ge mig en ANDRA CHANS!!!



Help me out!!!!! Han är helt OTROLIGT VACKER och finns ingen som han!

Helt OBESKRIVLIG KILLE!



www.dedeprivat.blogg.se

2010-08-02 @ 18:47:56
URL: http://sarabillstroom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0