Intensivt

De senaste dagarna har tiden vid datorn varit liten, men jag ser att ni hänger med och döds längtar tills jag ska skriva, eller hur? (hahah, nej de tror jag inte)

Iaf! Mycke aktiviteter har det varit, kräftskiva utgång och jobb. Denna helg var det kräftskiva 3/3 men MrJ och jag har redan blivit tillfrågade om en till kräftskiva nu på lördag! HAHA, eftertraktade är vad vi är:p Vi som gör kräftskivan (h):p

Annars jobbar jag en massor för en gångs skull, nu på torsdag drar gymnastiken igång igen och även simlektionerna på lördagar. Gymnastiken kommer även ligga på söndagar.... Vilket betyder att jag kommer vara rätt död.. Hoppas bara på jobb nu som ligger som normala jobb...:P

Nu ska jag njuta av min lediga dag, för imorgon blir det åka av. Första till kontoret i bromma för att lämna alla flythjälpmedel som jag haft under mina simskolor, sen till fruängen för att gå till tandläkare (de ska suga pengar ur mig) för att sen åka tillbaka till kontoret för att gå på en kurs..... ojoj:p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0