Jag jobbar tidigt!

Fick en liten verklighetsuppfattning idag efter jobbet. Skulle åka förbi vällingby för att handla mat till kvällen, alkohol och vax-strips. Men vad händer när jag kommer dit? Joo allt stängt! Självklart, klockan var ju bara 09.10! SUCK!
Tur iaf att coop var öppet så jag kunde inhandla lite iaf och sluppigt gått av i onödan!:P

Nu när jag kommit hem har jag dammat och torkat av hela lägenheten! Duktiga jag! Har även bakat en paj!
Vad den och alkoholen ska vara till kanske ni kan gissa?

Nu blir de lite simning och sedan lite vila och förhoppningsvis lite mera städning!



GRATTIS till min kära far som fyller år idag! Inte den mest lyckosamma födelsedagen!;):P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0