Jobb, tv, kräftis, paj, bästa blogg :D

Hemkommen från jobbet, smått död, men otroligt roligt var det!=) 8 nya grupper, en miljon nya namn att plugga in. Sedan måste jag sätta ihop namnen med ansikten....:p

Medans jag var och jobbade har MrJ fått arslet ur vagnen och gått och köpt en ny TV till oss:D WEHO! 40 tum, lcd, inbygdd box blablabla.... Jaa ni förstår, ny TV iaf, nu ska vi skänkam bort våran "Ragnar" till J om hon fortfarande vill ha den=)

Kräftskiva 4/4 står på schemat ikväll. Notera att detta är kräftskiva 4 på FYRA veckor! Helt galet!:P
Ännu mer galet är att MrJ har diskat, städat (lite) och nu står och lagar sin första paj:p Han har t.o.m gjort pajskalet! Håller världen på att ändras? Kvinnan jobbar och mannen är hemma och lagar mat och städar? höhö

Jaa mer hade jag väl inte att säga. Ska försöka skriva mer, men jag jobbar som sagt mer och ni följer mig troget! (Världens bästa bloggare = jag.....haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0