SOL-möte

Provmodell för J. Lindberg kommer jag iaf inte bli. Kan tyvärr inte göra något åt att min kropp är perfekt men att gud gav mig för stora tuttar!:P hehe, kändes ju inte så kul, men hellre för stora tuttar än för stor bakdel:P

Efter de möte jag upp A&J för SOL-möte. Det är ju dags för en ny säsong och termin nu med nya gymnaster och roliga utmaningen och tävlingar!
Möte gick bra och vi planerad faktiskt det vi skulle innan vi gick in på allt skvaller=)

Nu är jag iaf hemma och tar igen lite på datorn som jag "missat":P haha.

Kommentarer
Postat av: Jossan

Ursäkta mig men vad är det för fel på en stor bakdel? huh? ;)

2010-08-17 @ 17:40:23
Postat av: Robin

Hur fick din pojkvän dig? du är så mycket snyggare än han om man jämför, helt sjukt

2010-08-17 @ 19:54:30
Postat av: Tessan

sv robin: han fick mig med sin otroliga charm och underbarhet om du undrar.....suck!

vem är du? eftersom du inte länkat din egen blogg....

2010-08-18 @ 10:12:30
URL: http://norbergaren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0