Träningsstart!

Ikväll är det dags för träningsstart i gymnastiken! Egentligen skulle ju den ha varit i torsdag, men det var bara jag som kunde komma på den. Resten var sjuka, hade tentor eller var bortresta, oddsen på den?:P

Så om någon timme ska jag bege mig mot Gullmars och enskede hallen! Första gången nästa i historien som föreningen satsa på oss lite yngre elit grupper! Ska bli superkul att få träna där, hoppas tjejerna får stor nytta utav möjligheterna som finns i den hallen!

Efter det ska MrJ och jag fixa våra SL-kort på SL-center där dom har Sveriges längsta kö! Iaf så burkar det vara så varje gång jag ska dit iaf! Hoppas att vi "bara" behöver vänta en halvtimme.....:p

Kommentarer
Postat av: Jossan

Gick allt bra med uppstarten? :)

Vad kul med en RIKTIG hall i år ju! vi för göra dom redo.. :)

<3

2010-08-30 @ 23:22:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0