Dagen före!

Det är dagen förre julafton. Men känslan som fanns i magen när jag var liten, den finns inte kvar! Eller den finns ju där, men verkligen inte lika speciellt.

De enda som känns pirrigt, roligt och mysigt är att detta är första julen som jag inte sover hemma. Nej, MrJ och jag ska ju vakna upp själva i lägenheten!
Ikväll ska vi själva göra skinkan, koka knäcken och förbereeda för morgondagen. Sedan imorgon ska vi själva öppna julstrupeklapparna och äte julfrukost. Annorlunda, men otroligt mysigt!

Tvättstugan väntar på mig, men de måste ju också göras. Sedan en trip till stan, titta lite på kläder till mig själv!:P Kanske en julklapp också vem vet:p
Sedan hem för att hämta julskinkan och bilen!

Lite pirr i magen är det trots allt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0