Ett liv i bilder

Sitter nu och försöker reda ut mitt liv i bilder. Alla dessa bilder som tagits. Goda, fina och roliga minnen enda sedan 2005!
Bra ordningar har jag alltid haft, många mappar så jag har stenkoll! Men sedan jag flyttat har det legat lite bilder här och lite där och många på den externa hårddisken. Men nu ska det bli ordning.
Mycket kommer finnas på den externa så jag har plats på hårddisken för annat skojj!

En riktigt titt på allt ska jag ta när jag blir klar. Datorn tänker och det är "bara" 52 minuter kvar (d.v.s 8000 bilder som ska till alla andra bilder)...:P



Om tiden finns, och ork från min sida, kanske vi kan gå igenom alla åren 2005-2010 med några bilder/år så får ni se lite.
Men det var ju just om tiden och orken finns:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0