Julen närmar sig!

Ojoj! Tiden springer iväg och tusen saker har jag för mig. Inte ens hunnit blogga något!

Den senaste veckan har det varit så mycket så jag t.o.m glömde bort gymnastikavslutningen i söndags. Det slog mig mitt i natten att jag glömt något! Hemskt känns det. Hoppas på lite lugnare nu när julen kommer och både MrJ och jag är lediga. Ska bli underbart!

Jag är nu ledig fram till 3e januari och sedan sätter simskolan igång igen den 23 januari. Så nu har jag några lediga helger framöver, vilket verkligen behövs!

Våren kommer bjudas på mycket! Många nya och utmanande gymnastiktävlingar, 2 årsdag, födelsedag och 1 år i lägenheten.

Visste ni även att jag varit simlärare i ett år nu? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0