Julförberedelser

Sitter här nu igen hemma i Fruängen!
Direkt efter jobbet åkte jag till mormor för att hämta upp mamma och pappa för att åka iväg och titta på lite julklappar. Fick iaf tag på en till som är till farmor! En julgransfot fick även följa med hem...:P
Imorgon åker MrJ och jag iväg för mera julklappasjagande!

MrJ är nu ikväll på julfest med jobbet så jag ägnar min lördagskväll i mitt gamla hem:P God mat har jag avnjutigt och snart deckar jag väl i soffan framför TV. Att simma tär på min kropp:P haha!

Har även JÄVLIGT ont i min axel! Tacka gymnastiken och 20 tjejer för de. Att passa på överslag en hel träningen är inte att rekomendera. Min axel går ej att röra:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0