Julstrumpa någon?

Hemma nu och slagit in de två första julklapparna! Och de gick till MrJ! Har dock ett antal fler stående bakom gardinen (bra gömställe?) som vi ska slå in senare tillsammans!

Ville helst slå in MrJs klappar redan igår och sedan låta de ligga framme lite oskyldigt så han skulle få sukta lite! Men nej det gjorde jag inte!:P Slog in dom nu och la dom i julstrumpan! En väldigt bra uppfinning!
Någon annan där ute som har julstrumpa?
Annars verkar det bara vara jag och min syrra men vi är då också de enda som får julklappar på morgonen! Både i strumpa och under gran!

Lite fix oxh trix här hemma, sedan ska jag ta bilen till jobbet, ha möte med chefen och sedan bege mig mot träningen för att sedan ha julslagning med bowlingen! Händelserik eftermiddag!

Jag älskar att jag har körkort, det gör livet lite lättare!

Kommentarer
Postat av: josefine

jag o mackan har =) fast han får på julafton och jag får ju under gran + strumpa på juldagen eftersom min familj är så internationell! :p

vi ses i jul hoppas jag!

2010-12-09 @ 10:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0