Söndag

Blir väckt i morse av att telefonen ringer och de är jobbet. Hann ju inte riktigt tänka så svarar såklart och får självklart frågan om jag kan jobba idag. Njaa, kändes inte helt skönt, jobbat konstant sedan i onsdags så nej. Men sista utvägen fick jag blev men denna söndag fick jag vara ledig, vilket jag behövde!
Skulle alla gånger jobba om de ringde på en vardag..=)

Annars så drog vi på släkt kalas idag! MrJs kusin fyllde 6 år, inget speciellt med de, men trevligt. Lite mathandling hann vi med också.
Annnars blir det en mysigkväll! Njuta innan nästa vecka börjar igen:p

Men julen är ju här snart och jag längtar verkligen! Bara lite ångest över alla julklapps inköp...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0