100216

Jag har faktiskt börjat att lära mig! Imorse när jag vaknade städade jag på en gång, japp helt sant. Eftersom jag känner mig själv om jag sätter mig i soffan kommer jag inte orka städa sen. Så städningen är redan klar så nu kan jag bara njuta i stället=)
Ni kanske märker att jag inte städa igår men fick arslet ur vagnen och gjorde idag=)

Träning står på schemat idag. Bowling såklart. Och DM börjar ju närma sig. Till MixDM är jag ju redan anmäld tillsammas med jesper, som för övrigt köpte nytt klot igår;D. Men det jag ville komma till var att jag blivit anmäld till inviduellaDM utan att anmält mig! Fattar ingenting, hade ju inte tänkt spela men kanske detta är ett tecken:p haha!

Imorrn ska jag till ungdomsmottagningen, träffa Holroyd och sola med L=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0