Alla Hjärtans Dag!

Praktiken idag gick bra. Bästa praktikdagen hittils, mycket roligt var det!

Alla hjärtans dag firade jag och min älskling igår med en massa mys. Idag har de vart så mycket så skönt att vi idag bara kan ligga i soffan, titta på OS och sedan bege oss mot sängen och titta på någon film=) Precis som denna dag ska vara. Extra mysig och mycket kärlek!

Jag älskar alla hjärtans dag och kommer alltid göra de=) Tråkigt sen bara att mobbing ska förknippas med denna dag. Jag har aldrig fattat vitsen med att dela ut rosor i skolan (!!!?!?!?!) och har heller inte varit med om det! Fattar verkligen inte varför skolor har sånt? De blir ju bara skit och det är skolans fel inte dagen!

Dagen är bra och den blir var man gör de till. Sluta och gnäll på den och gör den till något bra eller HÅLL KÄFTEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0