Dehär med alla <3 dag!

Jag blir så jäkla trött på alla som ska gnälla om "alla hjärtans dag är en dag när man ska visa kärlek till sina kära. Men jag tycker man ska göra de varje dag. Så för mig betyder inte denna dag något speciellt."
De som säger så är antingen konstiga och negativa eller helt enkelt bara singel!

Sjävlvklart ska vi visa kärlek till våra kära varje dag, men vad är det för fel med att ha en speciell dag? Annars är det massa stress, jobb, skola, aktiviteter! Förstår verkligen inte grejjen. Då kan vi ju lika gärna ta bort mors-/farsdag eftersom vi ska visa kärlek till dom varje dag. Gå och häng er, ni är bara löjliga.

Och att affärerna ska bara tjäna pengar på denna dag och också skitsnack. De är ju NI där ute som bidrar till de! Varför ska gåvor visa kärlek, räcker de inte med känslor och tid för varandra, som kanske inte alltid finns i den vanliga vardagen?

Detta tjat om att alla hjärtans dag suger gör mig galen. Ska man gnälla kan ni väl gnälla på valborg och lucia när alla bara super. Det är i såna fall slöseri på en dag och utnyttjning av helgdag. Om det är någon dag som "affärer" tjänar pengar är det väl då...eller varför inte nyår?

Kommentarer
Postat av: Emma

Exakt! Hatar att det ska vara en "speciell" dag för kärlek typ.. Sämst iaf! Dock tycker jag inte man kan räkna in mig i någon av kategorierna ;p

2010-02-14 @ 22:14:52
Postat av: Anonym

HAHAHAH, jag tänkte en sak men skrev en annan!

Btw älskar du inte dina föräldrar varje dag?! ;o

2010-02-14 @ 22:17:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0