Galen helg

Äntligen helg! Men galet hur fort denna vecka har gått. Skrämmande.
  • Om två veckor åker jag till fjällen för skidor
  • Om en månad och en dag fyller jag 20
Hur satan kan tiden gå så fort. Det var ju precis jul och nyår. Kanske ska tillägga oxå MrJ fyller 20 om två veckor! Och en bra födelsedagspresent har jag...tycker iaf jag, hoppas min kära tycker detsamma=)

Helgen bjuder på massor som jag redan sa i förra inlägget. Två praktikdagar + alla hjärtans dag!
Ikväll är det troligen dags för utgång, om den inte blir halvt förstörd eftersom jag ska upp imorgon tidigigt.. Kanske en stund party iaf!
Imorgon ska jag och MrJ ha en myskväll och förfira alla hjärtans dag, eftersom jag har praktik på söndag..tråkigt bara att jag fick extra praktik just denna helg! Men hela lördagskvällen med god mat och mys är bara min och MrJs <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0