Hemma själv och sjuk

Min älskling är på jobbet idag och lämnade mig sjuk hemma. Han gör mig sjuk, blir frisk och går till jobbet, ej okej!:P Så nu sitter jag själv i soffan och snorar:p  Saknar han redan<3

Vaknad bajstidigt i morse, förstår inte varför. Usch! Så imorse satte jag mig vid datorn och sökte lite jobb. Förvånad över hur lite jobb det finns. Iaf jobb som passar mig och det jag kan. Finns ju miljoner jobb som chefer, gymnasielärare och kemister t.ex men få jobb som inte kräver en massa erfarenheter är tufft. Sökte ett jobb idag iaf, så bättre än inget.

Nu ska jag bli frisk så jag kan träna imorrn, följa med på tävlingen på lördag och ha min praktik på söndag=)
KÄMPA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0