Jetlag

Vinterlandet utanför börja sakta men säkert försvinna känns det som. Inte alls samma massiva snömassor på träd och gator. Kanske våren är på väg? Dock hoppas jag att snön, vintern och kylan får vara kvar till sportlovet. Det betyder så mycket för så många=)

Gårdagen hade fortfarande jetlag (får jag säga så:P) efter badningen. Helt sjukt. Så trött var jag igår och sov mycket bra i natt. Men idag känns det som om jag är tillbaka igen!:p
Träning står på schemat som alltid känns det som:P Just nu känns det kul att dra ner till hallen och lira lite, men om någon timme lär de suga!:p

NU måate jag finna något gott att käka, magen har kurrat sedan MrJ gick ifrån sängen i morse!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0