Kyla och sjukdomar

Växthuseffekten har varit det största samtalsämnet i snart ett år, eller har jag fel? Men varför satan sitter vi då här med 15 minus? Har jag missfattat allting? Trodde faktiskt att vöxthuseffekten bidrog till att varmre klimat. Jag är helt förvirrad. Någon som kan göra mig lite smartare? Kanske B1, du håller jue på med miljö;)

Nu i vinterkylan har ju både jag och MrJ blivit sjuka men duktig som jag är pallade jag mig till träningen. Det är faktiskt kul och jag känner mig taggad till tävlingen på lördag men samtidigt nervös. Det kommer gå toppen. Tjejerna var så duktiga. Snacka om att de gått från 0-100. Vi är verkligen ett gäng stolta tränare!=)

Nu blir det sängdags med Sex and the city. Min och MrJs vanliga sed innan vi somnar;p hihi..men bra är det. Sköönt att ha alla säsongerna!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0