Resumé

Min händelserika helg har bingat med sig noll skrivning här. Tiden har verkligen inte funnits till.
Men iaf, låte smått kan jag ju berätta!

Fredag: Möte upp mina kära vänner J&J och begav oss sedan mot ett sushi ställe på odenplan. Eftersom det var första gången tog vi rätten som var det vanligaste. Smakade helt okej, men behövs nog mer provning innan jag kommer älska de:p J och jag delade på en rätt, smakade ok men inte blev vi mätta. Så vi drog vidare till studio08, satte oss, drack och fyllde på magarna med en tacotallrik! Supergott!

Lördag: Tidig morgon blev det. 07.15 hämtade Malin upp oss andra tränare i centrum och vi begav oss mot Lidingö och tävlingen. Tjejerna var superduktiga och vi skrapade ihop poängen:
  • 7.65 på hopp
  • 7.75 på matte
  • 6.1 i friståendet
Mycket tråkigt att vi fick sådan låg poäng i friståendet, men det var ju nästan väntat. Första gången de tävlar på det och de lärt sig friståendet på en termin. Lagen vi mötte har ju haft friståendet så mycket längre och tävlat i denna tävling fler gånger. För oss var det första gången. Så vi tränare är iaf nöjda=)

Söndag: Tidig uppgång även denna helgdag. 08 åkte mamma och jag mot gullmarsplan där jag skulle bli upphämtade av Jenny, simläraren, och bege oss mot åkersberga för dagen praktik. Går bättre och bättre för varje gångn jag är med henne och det börjar kännas riktigt bra! Får vi se hur många gånger till jag kommer göra praktik men säkert feb ut iaf=)
När jag kom hem från praktiken somnade jag på en gång. Och fyfaan va trött jag är efter all simningen. Sjukt jobbigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0