Sverige eller nordpolen?

Okej snön kommer få lite mer uppmärksamhet här! Trodde aldrig att detta kunde ske!
All tågtrafik till hässelby finns inte! Inte från liljeholmen till fruängen eller norsborg! Ingen trafik utanför tunnlarna! GALET!
Imorse fick MrJ vänta 35 minuter för att komma med en buss! Han va ute så mycket tidigare för vi visste ju att tunnelbanan inte gick, men inte hjälpte de. Ersättningsbuss och kommer till jobbet 30 min försent! Vad håller på att hända i sverige?

J kommer inte ens till skolan! Och hur träningen blir ikväll vet jag inte. Jag kan ju klä på mig och gå till träningen! Men de andra då? Luktar inställdträning...eller att vi tränare kommer och inga gymnster:p

Utanför min balkong droppar det nu ifrån alla istappar, solen verkar ju vara lite varm iaf. Dagens PLUS=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0