Trampoolin

Sedan jul, en gång i veckan har jag ju haft praktik som simlärare på Trampoolin. Utmattande att bada i flera timmar, men otroligt roligt! Denna vecka kommer jag göra praktik två gånger. Allt för att kunna hålla egna kurser så fort som möjligt. Nästa "omkursstart" börjar vecka 12 har jag för mig, så får väl se om det blir min start eller hur det kommer att se ut=)

Så imorrn ska jag bada på Sats NackaStrand kl 13-15.30 och på söndag på Runö Åkersberga 09.30-13. Så helgen kommer verkligen vara ett kraftprov. Lite nervöst som alltid, men roligt kommer det bli=)

Så har du barn och vill lära dom simma rekomenderar jag verkligen Trampoolin (trampoolin.com - hemsidan) där kan du anmäla dej till nästa kurs som början vecka 12 har jag för mig! Värt alla pengar=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0