AC/DC

Jaha. Jag skulle vara duktiga flickvännen och fixa AC/DC biljetter idag till MrJ. Vi hade ett hum om att det behövdes en kortläsare, vilket vi inte har, men försöka skulle ju kunna gå ändå.
Detta skedde för mig:
  • Först hittar jag inte rätt, men tillslut rätt knapp:P Annars hade jag nog varit först!
  • Kommer ju tillslut igenom allt och väljer de bästa biljetterna som vi först önskade.
  • Blir utkastade från kön!! (???)
  • Gör från början och får välja lite sämre biljetter eftersom de bästa nu är slut. Klockan är 10.07, 10 öppnade dom.
  • Blir utkastad från kön igen!! (???)
  • Gör det igen från början och väljer denna gång ännu sämre biljetter för nu är alla strax slut, klockan är 10.11.
  • Kommer äntligen fram och får betala. Men som vi trodde behövdes kortläsare. Surt för oss. Klockan är 10.16

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0