Helgen som gått

Fullspäckade helg, ja verkligen! Känns som om helgerna bara försvinner, även nästa blir tufft. Dubbel match och ena är på Gotland!

Fredagen avslutades med pyjamasparty hemma hos Tim med Stockholm Boggie. Mys! Segt att gå upp på morgonen efter två timmars (!!!) sömn, p.g.a magbesvär...måste kolla upp om jag är allergisk eller något mot alkhol (?), och drar och spela bowling. Dock fick jag upp alla tre pojkarna som gjorde mig sällskap till hallen. Matchen gick strålande och jag spelade kanon. SÅ härligt. Jag och hemma ägde alla:D Extra skönt att sätta personer på plats som tror att de är bättre än alla andra. Kanske inte behöver säga att vi vann matchen, det borde ni fatta;)

Tidigt söndag blev det iaf! 07.37 gick tuben mot Gullmars där jag blev upphämtad av Jenny och styrde mot Runö, Åkersberga för dagens simskola som gick superduper bra.  Jag tror verkligen att jag kommer att trivas och klara av detta jobb galant!)

NU: Väntan på MrJ och enbart mys och en lååååååång nattsömn. Helgen har dödat mig....värre än en riktig party helg:P

Kommentarer
Postat av: E

Vi är awesome! ;> hihii

2010-01-25 @ 23:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0