KALLT!

Hemma igen och äntligen inne och borta från kylan. Helt galet! Måste varaminst 5-6 år sedan det var så här kallt i stockholm..iaf vad jag kan minnas. Och tyvärr kan jag inte njuta av snön lr kylan som jag gjorde som liten. Nu börjar jag längta till våren och sommaren!;)

Blodgivningen gick bra idag! Detta var min tredej gång så nästa gång kanske jag slipper bli babybehandlad:P "Nej de gör inte ont, nej jag är inte rädd, nej det går bra, nej jag vill inte ha något att dricka, nej det är inte otäckt":p Kanske jag är en känslig person men inte när det gäller sprutor och sådant.

Nu väntar jag på att min käresta ska komma hem sedan ska vi göra oss fina och gå ut och äta!=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0