Mitt 2009

  1. Påbörjade en underbar kärlek
  2. Första utlandsresan ensam med J
  3. Sista terminen med mina underbara gymnaster som jag varit tränare för hela min tränartid
  4. Läger i Västerås. Bra avslutning med mina gymnasttjejer
  5. Studentskivor
  6. Min studentskiva
  7. MIN STUDENT
  8. Testade på livet som vuxen och flyttade hemifrån.
  9. Tre månader senare flyttade jag hem igen
  10. Nya gymnaster. Första tävlingen silvermedalj!
  11. Fick mitt första jobb. Tre månader senare arbetslös
  12. Testa på livet som arbetssökande
  13. Nu sitter jag här: Håller på att praktisera, utbildning snart -> jobb. Bor fortfarande hemma, med mål att flytta hemifrån eller spara pengar till efter sommaren och göra en underbar resa med MrJ. Då en resa längre än två veckor.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0