Morgon rutiner

Min morgon, varje morgon:
  • Vaknar halv 6. MrJ går upp då och jag ligger vaken till 06.10 då han går hemifrån. Har jag otur ligger jag vaken sedan en timme eller två.
  • Vaknar halv 10 när min klocka ringer. Inte för att jag alltid kommer upp då:P
  • Går upp ur sängen ungefär klockan 11 varje dag
  • Sätter mig framför TVn, sätter på datorn och tittar på TopModel eller Project Runway.
  • Bloggar, kollar facebook och läser alla andras bloggar
  • Ser till att äta någonting
  • Gör mig iordning för dagen OM jag nu har något att göra:P
Visst är min vardag intressant? Skönt att det börja hända lite saker nu=) Gymnastiken är igång och jobb rullar in!:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0