Onsdag

Nu börjar jag snart få någonting att göra vara dag!
  • Måndag - Gymnastik
  • Tisdag - Bowling
  • Onsdag - Solning
  • Torsdag - Gymnastik
  • Fredag - Ledig
  • Lördag - Ligamatch
  • Söndag - Praktik
Riktigt fullrulle hela veckan för mig och veckorna framöver. Inte mycket tid till annat som det ser ut just nu! Men skönt att det händer något så jag slipper bara vara hemma hela dagarn och ruttna! Lite energi kankse kommer med detta också=)
Nu ska jag hoppa in i duschen, packa och göra mig i ordning. Helgen tillbringas i Hässelby=)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Haha, Full fart på onsdagar med Solning! ;)

hihi vad du är söt blå :D

<3

2010-01-20 @ 16:13:46
URL: http://ijosefines.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0