Semester

Vardagen var här igen då. Nu är det helt slut på ledigheten. Tillsammans med detta kommer även lite ångest. Julen är så mysig och för mig är det otroligt skönt att få vara med min älskling och inte behöva tänka på morgondagen men nu är vi här ändå!

Något positivt har iaf hänt! Under sportlovsveckan, eller vecka 9 kanske jag ska säga..har ju inge sportlov längre:p, kanske jag och MrJ ska följa med hans moster (?) med familj upp till sälen (?) och åka skidor!=) Superkul! Allt hänger som vanligt på pengar. Stört att inte ha jobb, men lite besparingar har jag så vi får väl se vad det kostar!
Hoppas till tusen att vi åker och det ser ljust ut!

Då får vi semester i vinter och i sommmar. Toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0