Tur i oturen!

Duktiga jag gick jue ner i morse och postade MrJs polisanmälan och SL-grejj eftersom han tappade sitt SL-kort. Vad tror ni då händer när jag kommer hem igen? Joo, telefonen ringer. En tjej som söker efter MrJ och jag hör i bakgrunden hur hennes tjejkompisar fnissar. Jag fattar jue nada (?):P Men tillslut får hon fram att hon HITTAT MrJs busskort! Och vad satan är oddsen på de?
Jag har precis postat allt och känner mig njöd att gjort de på en gång så ringer en tjej och har hittat kortet, nästan en vecka efter de försvann. Mycket lustigt!

Så nu måste vi ju ringa till SL och säga att vi inte behöver få ett nytt kort!

Jag trodde faktiskt inte att det fanns snälla människor kvar i denna värld som ringer upp när de hittar ett SL-kort, så jag kan bara ta av hatten och buga djupt och tacka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0