Del 2

Jobbintervjuen som jag var på för tre veckor sedan, ni vet Andys lekland! Äntligen fick man tag på dom med ett beslut och ska dit imorgon för en ensam intervju istället för grupp. Jag har alltså gått vidare till del 2! Weho!

Imorgon ska jag åka de färdmedel som inte åks så ofta, iaf inte av mig. Jag ska åka både Saltsjöbanan och Roslagsbanan. Saltsjöbanan tar mig till jobbintervjun och roslagsbanan enda ut till åkersrunö tar mig till kursen. Heeeel 40 minuter på den banan, seeegt!

Dags att börja packa kanske, inte alltid det lättaste! Vad mer viktigt än lakan, badkläder, handduk och hygienartiklar behövs?
Hur ska man klä sig? Ska ju bli asvarmt, kan man ta vanlig korta shorts och linne?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0