Ett jävla gnäll!

De va ett evigt gnäll om denna värmen som äntligen har anfalligt Sverige och speciellt Stockholm! Vad är problemet? När regnet kommer, jaa tror mig...snart så, så kommer de som gnällt över att det är för varmt sitta och gnälla över att de bara regnar och inte finns någonting att göra.

Visst det är varmt ute, jag vet! Och jag förstår till hundra alla som sitter inne och jobbar i detta. MrJ är en av dom och han svettas 10 gånger mer än er där ute, så jaa jag förstår.

Men lägg ner gnället, orkar verkligen inte höra mer.
Lika mycket gnäll var det när vi hade minus 20 och tågen inte gick, är vi i Sverige aldrig nöjda? Och hur ska det då vara för att vi inte ska gnälla?

Gör något åt saken istället! Man kan faktiskt vara inne, tror det eller ej, öppna några fönster..de blir skönare.

Men nu ska jag i väg och jobba och njuta av den härliga värmen. För så länge till kommer den inte att vara kvar!

Kommentarer
Postat av: josefine

haha håller med. vem klagar?

2010-07-15 @ 18:23:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0