Ett mirakel har skett!

Idag var jag och storhandla, helt själv, de är i för och sig väldigt bra de också, men inte ett mirakel!:p Iaf jag inhandla något idag som kanske inte är mest nödvändigt just nu. Alla gnällde och klaga på att en sådan skulle man behöva ha under skoltiden så man håller reda på allt. Men jag är ju en sådan person att jag har allt i huvudet, jag lovar! Allt finns där och ingenting missar jag eller glömmer! Eller tvättiden kanske....men hur kul är det att komma ihåg de?

Iaf jag inhandlade en KALENDER! Yes det är helt sant. Jaa nu kanske ni undrar varför? Börjar jag bli senil eftersom jag alltid tidigare haft allt i huvudet? NEJ självklart inte har jag bllivit de!:p
MEN nu när jag jobbar och inte har något heltids jobb eller jobb med fasta tider måste jag ha alla jobbtider uppskrivna eftersom jag senare ska rapportera allt till försäkringskassan!
Och har jag en kalender kan jag ju även skriva upp annat:P

Men men vi får väl se om denna kalender fungerar. Tveksamt, nu gäller det ju att skriva upp saker iden. Annars är den väl bra att för MrJ att titta i om han undrar vad som sker i mitt huvud och vad vi har inplanerat!=)

Kommentarer
Postat av: Blåbäret

Åh det gillar vi! :)

Jag köpte själv en kalender idag, man kan inte klara sig utan när man väl börjat använda en!

2010-08-02 @ 16:30:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0