Friidrotten med arkivX?

Lite tur har jag ju iaf. Att det är just denna vecka som MrJ är bortrest. Ingen har väl missat att det är FriidrottsEM på tv? Nej tänkte väl de. Och det är ju jag som är intresserad och inte min älskling, så lika bra att han inte är här så jag får se på den. Får jag ens säga så?:P hehe, vill självklart ha honom här!

Fick dock en lite chock nu under kvällen. Mitt under allt börjas "Arkiv X"-introt att spelas! HALLÅ?! Försöker de skrämma skiten ur oss människor eller?
Tycker verkligen inte om den melodin, eller det kanske jag gör, den är liksom kuslig! Minnen från när man var liten kommer fram när jag satt helspänd framför TV i mammas knä:P haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0